Poprzednie posty

niedziela, 31 maja 2015

Grillujemy ;-)


Sezon na grillowanie uważam za otwarty! Zarówno podczas przygotowywania kolacji, jak i w trakcie spożywania, towarzyszył mi aparat :) 
Specjalnie dla 365 dni dookoła życia wykonałam kilka fotek, które prezentuję poniżej. Warto odwiedzić wskazany przeze mnie blog, aby dowiedzieć się jak znaleźć radość każdego, nawet najbardziej pochmurnego dnia. Co robić, aby 365 dni w roku mieć uśmiech na twarzy? 


Rób to, co sprawia Ci radość! 
Dla mnie jest to na przykład przygotowywanie posiłków dla najbliższych. Nie musi to być wyrafinowane danie, a wyłącznie nacięte, przyprawione kiełbaski, wrzucone na ruszt. 




Czym to popijemy? Wystarczy woda i plasterki limonki. Smacznie, szybko i dodatkowo zdrowo :)


Liczą się dla mnie także szczegóły, jak ustawienie naczyń i sztućców, kolorystyka, dodatki, świeczki i takie tam ;)



Ale co to byłby za czas, gdyby nie osoby, z którymi się go spędza???




Dziękuję! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz